Tråd: Nye naboer
View Single Post
Jeg synes folk reagerer litt hardt nå. Selvfølgelig er det irriterende når de som bor over deg bråker mye, uansett hvilken årsak det skyldes. Kanskje litt nedoversparkende førstepost av TS, men hvis man går lenge med naboer som bråker er det klart man blir irritert og forsøker å finne begrunnelser for å få dem ut. Det blir nesten for dumt når tråden fylles opp av moraliserende prekner som gjentar tilnærmet ord for ord hva den første preknen inneholdt.

Jeg ville startet med en hyggelig tone og spurt om dem kunne vurdert å fikse gulvtepper eller annen isolerende overflate hvis trampingen er det som er verst. Jeg tviler på at du har en legit sak, men det skader ikke å bestille en gratistime med advokat og høre om mulighetene. Hvis det blir ille nok. Ellers ville jeg forsøkt å ha forståelse for situasjonen deres, jeg antar du ikke vet hvor krevende det er å ha funksjonshemmede barn, spesielt flere. Det at de går på nav er ikke spesielt overraskende, det tar nok helt utrolig mye energi å ta vare på barna på hverdagslig basis.