Tråd: Nye naboer
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du pleier å ha mye rett i det du skriver på Freak, men denne gangen tar du dessverre feil.
Er det forsvarlig å la en person som har store vanskeligheter med å gå, gå opp og ned en bratt trapp? Er det forsvarlig ovenfor naboene at det dunker i hele blokka når hun går?
Vis hele sitatet...
Det er ikkje opp til deg å vurdere om folk skal få gå trapper eller ikkje. Det er i alminnelegheit noko individet får avgjere sjølv her på berget. Støy er ei sak du nesten må ta opp med eigar eller styre; det har relativt lite med 'forsvarleg' å gjere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skal være ro i leilighetene mellom 23-07. Personen står opp 06:15 og da er tramping uten like.
Vis hele sitatet...
Støy får du ta opp med styre eller utleigar. Det har relativt lite med forsvarlegheit å gjere. Og relativt lite med evnen til å gå i trapper å gjere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg reagerer på at når man har fått utdelt transportmiddel for å frakte barnet sitt til skolen, så velger man heller å la en lærer hente han. Her er det snakk om å få og få, uten å gi noe tilbake.
Vis hele sitatet...
Du har vore med på alle samtaler dei har hatt med skulen og hjelpeapparatet, så du kjenner til alle parter sine vurderinger?

Om ikkje bør du gjerne ikkje uttale deg om det. Avlastning er eit tiltak som, så vidt eg har fått med meg, svært mange pårørande etterlyser. Uansett er det ikkje di sak kva avtale andre personar har med skulen.
Sist endret av vidarlo; 13. desember 2017 kl. 17:30.