Tråd: Nye naboer
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du pleier å ha mye rett i det du skriver på Freak, men denne gangen tar du dessverre feil.
Er det forsvarlig å la en person som har store vanskeligheter med å gå, gå opp og ned en bratt trapp? Er det forsvarlig ovenfor naboene at det dunker i hele blokka når hun går?

Det skal være ro i leilighetene mellom 23-07. Personen står opp 06:15 og da er tramping uten like. Selvfølgelig ikke hun kan noe for, men dette hadde ikke vært til plage for naboene om de bodde på bakkeplan.
Dette står også i husordensreglene:




Jeg reagerer på at når man har fått utdelt transportmiddel for å frakte barnet sitt til skolen, så velger man heller å la en lærer hente han. Her er det snakk om å få og få, uten å gi noe tilbake. Faren var veldig sprek under innflyttingen, så hvorfor skulle han ikke greid å trille sønnen sin til skolen mener du? Syntes du det ikke er rettferdig at de gir litt tilbake?

Forøvrig er dette hyggelige folk.



2 uker. Tror neppe man kan venne seg til lydene for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Regner med at dette er trådstarter. Du sier at du ikke vet noenting om situasjonen deres, men likevel velger du å dømme uten å vite noe som helst om deres faktiske situasjon? Det framstår som veldig barnslig, og for min del virker det bare som du ønsker å få dem til å fremstå dårligst mulig. I 2017 hadde jeg håpet vi hadde litt mer forståelse for funksjonshemmede personer (og utlendinger?) men det har vi tydeligvis ikke.
Og angående lyder om morningen - skaff deg hørepropper. Her kan du eventuelt høre med huseier om han kan kjøpe for deg, siden dette regnes som "ubehageligheter" av deg. Koster uansett neppe mer enn en tohundrelapp.