View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I am addict; Takk igjen, jeg spiser og drikkker mye, får b12vitaminer i rompa og sub for abstinenser.

Du snakker om det å ha fått nokk av rusen, det kommer jeg nokk aldri til å få, men jeg har en psykisk helse og somatisk helse som ikke tåler flere runder,

Rusen har tatt fra meg alt, det er som å dø i sakte film. Skal prøve å overbevise meg selv mye tiden fremover, men tanken på å leve rusfri i ett samfunn som jeg ser mørkt på blir den største utfordringen, ender fort med ensomhet og isolering.

Dere som sier att jeg ikke fortjener plassen her vet ikke hva dere snakker om, når du er så langt i rushelvette att du selger alt du har og bruker hele dagen bare for å få en fix så er man syk. Tanken på å stoppe er skremmende, for man vet selv att alt man har fortrengt dukker opp. Å man vil gjerne ha det siste skuddet rett før innlegelse.

Er man dopsyk gjør man det man alltid har gjort. Skal love def det er mange sol ruser seg i starten på ett opphold.

2ganger har jeg opplevd de brutale smertene av opiat misbruk, det er ett mareritt.

Takk igjen. Iamaddict!