View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først og fremst takk for mye god innput som fikk hodet mitt til å rejustere seg til ett mer saklig syn på temaet.

Jeg har nå vært i avrusnings klinikken siden klokken 0900 i dag , da jeg annkom var jeg såppass pillefjern og høy på dolcontin att jeg måtte bare bli sendt til rommet mitt med mye omsorg. Kjenner noen her fra før, etter 3 timer søvn. Drar jeg fram utstyret og setter en smell dol på toaletet, endte med å søle ut halve løsningen, men tro meg, jeg havnet i sengs igjen. Ble vekket etter 5timer søvn, trodde det var onsdsg. De brydde seg mye om meg dritsekken som skyter dop på dass rett ved siden av senga. FYI, det vsr kun en smell, var alt jeg hadde.

Noen sier jeg ikke vil bli rusfri, er det noe jeg så er det det,.men når jævelen i meg er så sterk kan det virke umulig på sikt.
Jeg hadde ett akktivt liv før dette, helt til jeg dro på meg psykiske lidelser,. Ja, jeg dopet meg på klinikken, prøver å si ha det bra til rusen men nåla og dopet er som sveiset fast i meg.

Tror hva dere vil, jeg klarer det denne gangen. og igjen, takk for ærlige svar. Skriver på en mob så blir litt handikapet. Har lest alle tilbakemeldingene og setter pris på dem. Tar de også med meg videre til å reflektere over.