View Single Post
Åååh! Er en stor til henger av Sopp, dens underlige virkning og hva den gjør her. Så jeg vil komme med et innspill om litt random fakta og mine egene meninger om psilocybin .
Jeg syntes sopp burdes gitt til alle. det finnes ingen kilder/fakta om avhengighet, den fyller psilocybin lageret og den åpner øynene dine. Mitt første møte med sopp var utrolig og jeg fikk kjeft av meg selv (på konstruktiv måte og langt ifra paranoia måten). Det finnes ingen skadelige bivirkninger påvist eller bevist.
Sporene til en sopp er et eget nettverk og sporer tilhører ingen familier eller ligner på noe annet. sopp er det stoffet som kun på virker psyken. Ingen forskning til dags dato kan bekfrekte endring i kroppen, den går kun i psyken din.

Soppen sin effekt er som regel veldig "spirituell" og visuell. (selv er jeg ikke svært spirituell av meg. logikk, fakta og forskning) Og i spirituell så mener jeg, man ser inn i seg selv. hva man gjør galt, burde gjøre bedre, man ser det også hos andre. bedre selvinnsikt og man forstår lettere. psykisk er det morsomt, opplysende og enestående. man føler seg i et med alt.
Det er utrolig morro og jeg anbefaler det på det sterkeste å prøve!
fysisk er det ikke så greit og da mest når det komme til daglige ting som å lage mat, spise, gå på do osv. man føler seg litt barn til hva man klarer å utføre (ikke at man blir helt tilbakestående. ikke noe noia) det veldig komiskt. men man kan lett gå tur i skog og mark. Av en grunn er det best å være ute når man tripper. Naturen er naturlig vakker og da blir trippen ekstravagant

Jeg mener sopp er ufarlig og lærerikt. jeg har et mål om å bli psykolog og jeg tror sopp, lsd og andre psykadeliske stoffer uten bivirkninger kan være til stor hjelp innen for psykologi.
Sist endret av PrincessShroom; 1. februar 2013 kl. 08:14. Grunn: glemte å fortelle hvor morsomt det er.