View Single Post
Top Stalker :3
82
I en gymsal i som ligger nært huset våres har det dødd en liten jente fordi hun fikk en tung dør over seg når de lekte gjemsel eller noe lignende, dagen før foreldrene skulle gifte seg.
Jeg gikk forbi gymsalen en kveld jeg hadde vært på besøk hos vennen min, så ser jeg mot døren (som er av glass og det er noe type vindu som dekker en stor del av den veggen) og plutselig hører jeg en slags dunkelyd som kom derfra, sykt skummelt :/

Når jeg og en kompis skulle stjele en flaske med Smirnoff fra garasjen til noen som bor i nærheten, må liksom gå inn døra til garasjen, gå gjennom garasjen og ta den og gå tilbake, viss de gikk ut døra fra huset deres så kunne de se at døra er åpen så da hadde jeg vært fucked. Vennen min var ikke mann nok og sto nervøst og venta på meg
Når jeg er på vei ut så ser jeg at døra til huset blir åpna og at to personer kommer ut, vet ikke om de så meg eller hva, og for en eller annen grunn så vurderte jeg å bare kaste flaska i bakken, vet ikke hvorfor. Kanskje noe med alt presset og andrenalitet, jeg fokuserte liksom bare på å forsvinne på flekken.

Heldigvis så holdt jeg flaska i hånden og sprang til helvette vekk, og klarte til slutt og møte opp med vennen min.

Har ikke fått noe spørsmål av foreldre eller noe sånnt, tror ikke de merka meg cx