View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Kan ikke en freaker som er litt mer patent på photoshop en meg, ta og lage vår Freak med en nisselue og evt slede, så vi kan printe ut som kort eller gavepapir?
Vis hele sitatet...
Kjør på. Fikk også forslag om at folk kan putte «Sniknisse» på pakken de sender, slik at folk vet at det er dét det er snakk om.

Jeg får ikke så mange pakker at slik merking er nødvendig, men kan nok klistre på en lapp.
_______________

Nå har vi 40 påmeldte, og et par av dem har lagt ved spesielle ønsker for sniknisse og/eller nissebarn, som t.d. interesser eller sted.

Jeg har valgt å si nei til disse ønskene. Det er første gang meg bekjent noe slikt arrangeres, så vi vet ikke hvor mange som kommer til å delta.

I tillegg vil det kunne bety en hel masse research for meg, som betyr at det tar lengre tid før folk får kontaktinfoen til nissebarnet sitt, og dermed kortere tid til å gjøre sin egen research, anskaffelse og forsending. Vil heller gjøre denne researchen på én person, nemlig nissebarnet mitt (:

Tanker om dette? Om nFF var så simpelt som tre-fire båser, der alle hørte hjemme i en, og bare én, kunne man laget grupper det ble tilfeldig trekt innen. (T.d. «foto», «IT», «Musikk»).

Men dette er ikke tilfellet. Jeg er helt åpen for forslag tho. Keep 'em coming (: