Tråd: Mokkamann
View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Er du helt tilbakestående? At du prøver å forsvare en tullete uttalelse ved å male et bilde av de gutta som klassiske arbeiderklasse-mannfolk med jovialitet og et glimt i øyet, når du ikke vet om de gutta er noen av disse tinga?

Selv har jeg bodd 19 av mine 21 år i en liten "bygdekommune" utafor Fredrikstad, så at du bruker en sånn hersketeknikk for å prøve å score poeng er idioti.

Jeg henger ikke på café, jeg har skifta dekk på bilen til mamma og pappa siden jeg var 11-12 år, håret mitt er for kort til å lage sleik, jeg eier én rosa skjorte som jeg aldri bruker, og for å være ærlig liker jeg ikke bylivet så mye at det gjør noe.

Men jeg er glad i penger, da. Og jeg skal innrømme at det pirrer meg å rette opp grammatikk- og orddelingsfeil.
Vis hele sitatet...
Du kan si hva du vil, men jeg bryr meg fint lite om hva sånne problem unger som deg synes om meg.

Nå var ikke mine kommentarer ment på Plumbo, men det var et svar på din kritikk av de som hører på plumbo.

Så du mener av vis noen ved et uhell kaller en farget mann for en sjokolade mann, så fortjener de juling?
Jeg må nok tolke deg som en person som skaper problemer ut av ingenting, hvorfor lete etter øyeblikk der du kan dra fram rasisme kortet. Når det ikke er ment som rasisme.

Kanskje du burde få deg en ny hobby.
Du kan jo bytte ut den nåværende hobbyen din "jegleteretterstederådrarframrasistkortetfordijegerenkjemper fordefargesinsak".
Sist endret av UrbanFreak86; 15. januar 2012 kl. 02:06.