View Single Post
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Palarie Vis innlegg
Okey, nå har jeg prøvd meg på LD en god stund og opplevde noe spennende for et par netter siden, er usikker på om det var en vanlig drøm eller LD.

Jeg drømmer at jeg legger meg ned i en ukjent seng i et ukjent rom hvor jeg prøver å utføre WILD, merker i drømmen at jeg kjenner et meget behagelig rykk og tenker -nå skjer det! Prøver å åpne øynene (fortsatt i drømme), men synes plutselig at dette er vanskeligere enn vanlig.
Når jeg først klarer å åpne øynene er jeg i et slags hvitt rom, jeg begynner å spørre meg selv en del spørsmål. Er dette en drøm? Hvorfor er jeg her? Hvordan kom jeg hit? Jeg innser at jeg mest sannsynlig er bevisst i en drøm for første gang og ser med en gang på hendene mine. Ved første øyekast er hendene helt normal, men når jeg fokuserer merker jeg at det jammen er ca 9 fingre på den ene hånden og plutselig rundt 10-20 på den andre. Jeg blir litt stresset fordi jeg vil utnytte situasjonen for å finne på noe usedvanlig spennende, men klarer ikke komme på noe annet enn å utforske et fremmed toalett. På toalettet kommer det stadig vekk inn nye mennesker for å så bare forsvinne igjen. Jeg prøver innimellom å skifte fra å være på baderommet til stuen ved å blunke, noe som ser ut til å fungere ganske fint. Plutselig våkner jeg, men drømmer fortsatt, etter dette husker jeg ingenting.

Når jeg våknet fra drømmen kjente jeg meg utrolig fornøyd og blid, og gledet meg veldig til å oppleve dette igjen.
Lurer fortsatt på om dette egentlig var LD, eller om jeg har tenkt så mye på LD at jeg faktisk har drømt en vanlig drøm om det, er ganske så forvirret. Hva tror dere, går det an å oppleve lucid dreaming ved å faktiske drømme at man utfører WILD?
Vis hele sitatet...
Det var nok en skikkelig LD, om enn av litt dårlig kvalitet. Du husker den kanskje ikke lenger så godt, sikkert det som får deg til å tvile på om det virkelig skjedde.