View Single Post
Det er nevnt i et par tidligere posten, men jeg nevner det igjen: Det virker som at intigreringsproblemet ditt ligger litt hos deg selv, Biffen!

Å være annerledes er garantert en vanskelig ting. Om man er homofil, hjerneskada eller av "fremmed kultur" eller "mørkhudet". Tror det var Mullah som nevnte det, fremmedfrykt er noe menneske alltid har slitt med. Derfor kan jeg nevne at min erfaring er at det er en del innvandrere som "ler" av oss "nordmenn" også. Vi er jo fremmed for "dere".

Jeg tror at jo mer man snakker om det, jo lenger vil problemet vedvare. Bare det å lage en slik tråd som dette, viser jo bare at du ikke har tillit til "oss" nordmenn heller.

Når det er sagt, har jeg troen på at dette er og blir et mindre problem i fremtiden. Vi i Norge er blitt litt mer kjent med "dere" og "dere" er ikke så "gærne" som mange skal ha det til!

Igjen vil jeg på vegne av det norske folk unnskylde at vi er trangsynte, men vi er langt fra de største folkehaterene i verden. Se bare på midtøsten-konflikten!

edit: hater egentlig å bruke "dere", da jeg prøver å spre en holdning at vi alle er "oss".
Sist endret av hyys; 24. januar 2008 kl. 08:03.