View Single Post
Disse domene er dessverre ikke i samme sjanger eller innen samme tema. Det er forskjellige temaer og hvordan skal jeg dra nytte av krysslinker? Bør jeg kanskje forsøke å finne tid til å lage flere siter innen hvert tema? Usikker på hvor mange ulike artikler innen de forskjellige temaene jeg klarer å produsere, da jeg vet at likt innhold straffes. Hvor ulikt må det være for å unngå straff?

Fra og med høsten 2013 vil jeg ikke kunne bruke veldig mye tid på disse sidene. Tanken er å ha mest mulig klart til jeg går tilbake på skolebenken. Også bare jobbe sporadisk med disse sidene når jeg har ledig tid.

Dette er sider jeg har laget basert på emner som ikke har den største knivingen på søkeord. Men som likevel søkes aktivt etter. Men jeg har jo bare brukt norsk og engelsk siden det er de språkene jeg snakker flytende.

Ca 300 sider per domene vil være realistisk i august. Har fortsatt litt arbeid igjen på innhold men det kommer seg.
Etter august vil jeg ikke kunne publisere nye artikler veldig hyppig. Vil det dra ned pagerank på noen måte? Eller på andre måter degradere kvaliteten på nettstedene sett med google's øyne?

Tror fokuset fra og med august primært vil være å få flere inbound links heller enn content. Hva tror du om det?
Det vil bli begrenset med tid og da må jeg forsøke å bruke tiden der den gir best uttelling.

Vil et nettsted som ikke fornyer seg falle i verdi? Tenker på innhold spesielt.
Kan jeg regne med å klare å tjene penger på dette mens jeg er på skole i 3 år? Altså med å kun add linker?
Eller vil google straffe meg når det ikke publiseres mer?

Hvordan kan jeg evt. løse problemet med å skaffe relevant innhold når jeg ikke kan publisere det selv? Eller bør jeg prioritere vekst i innhold for å klare å tjene penger på annonser?
Sist endret av ompapa; 2. januar 2013 kl. 04:17.