Tråd: EUROPA Roskilde 2016!
View Single Post
Et godt tips er å gi faen i alle som hvert eneste år klager på lineupen. Å utforske artister du aldri har hørt om før er noe av det feteste med festivaler spør du meg, og da spesielt Roskilde Festival som booker masse underground og random shit hvert år. Når det gjelder "mainstream" artistene iår så bør du fremdeles sjekke ut Freddie Gibbs, Tame Impala, Action Bronson og Grimes. Slayer blir sikkert lættis det også. Musikken, for min del er egentlig ikke så viktig for kvaliteten på selve festivalen. Du burde greie å ha det fett uansett om du liker lineupen eller ikke.

Når det kommer til så prøv å få tak i Sativa strains (Northern Lights, Silver Haze, Amnesia Haze etc.) Med mindre du har tenkt å sove er det ganske bortkastet å sitte låst fast i campen, super stein på indica weed. Gikk selv glipp av Chase & Status konserten i 2013 på grunn av at jeg var helt kake stein i campen. Å smugle selve weeden inn til festivalen har aldri vært stress for min del. Har gått rett forbi purk med 15g i sekken der nede.

Om du ønsker noe litt bedre en de nasty fellesdusjene på festivalen så er det kort vei til badeland/svømmehall. "Roskilde Badene" Koster deg 30 DKR om du er student, 45 hvis ikke.

Nødlader er GULL verdt. Denne har 20,000mhp, holder cirka til 5-8 oppladninger + Solcellepanel for oppladning om dagen. Helt perfekt for Roskilde.

En bra bluetooth høytaler er også genial investering. JBL Xtreme er perfekt da den er vannavstøtende, har drit bra lyd og 15 timers batteri. Om du reiser med fly og ikke kan ha en medium sized høytaler så funker det med en liten en også, bare husk å ha en eller annen form for musikk med deg.

Det er masse butikker som godtar Euro som betaling i Danmark, så om du har noen liggende fra tidligere ferier så ta de med. Den offisielle valutaen er fremdeles Danske Kroner, så det er ingen butikker som er obligert til å ta imot Euro som betaling så spør før du eventuelt handler.

Ting som er greit å plukke opp i Køben:
  • Mat! (Hermetiske Bønner, Frukt, Rundstykke, Pålegg etc. Du kan spare masse penger på å kjøpe frokost/lunsj fra byen).
  • Alkohol er også billigere i byen.
  • Grinder + Papes + Weed fra Christiania

Om det blir noen Freak camp iår så stikker jeg innom!
Sist endret av Juicekongen; 7. april 2016 kl. 16:39.