View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er rusfri, men dette er vanskelig. Skikkelig vanskelig.

Kommet meg inn i noe ettervern, hver dag neste uke. Prøver å få prototypen sendt til Bergen, besteforeldre er for syk og redd for Corona til å la meg sitte der og sette opp endelig demo.

Tenker på utlandet. Er ingenting for meg her.

Purret på podcast også. Har stått litt stille grunnet corona, men begynner å skje ting nå.

Er fortsatt i stuss på hvem jeg skal være - meg selv, tøffetom, eller begge to. Er jo alltid ærlig, begge to er jo det som er naturlig for meg... Men samtidig så kan det vel ødelegge mye. Eller?
Vis hele sitatet...
Vær deg selv, aksepter deg selv. Det er ekstra vanskelig når man ikke veit hva/hvem man er lenger. Da mener jeg det lureste er å ta tak i sine gode sider. Du har en dæsj tøffetom i deg naturlig, så det forsvinner ikke.

Du har faen meg greid det. Det vanskeligste du noen sinne har klart!

Nå er det bare å ALDRI begynne å "belønne" deg selv fordi du har vært så flink. Det i seg selv går nok en stund, men alt kan komme tilbake på en dårlig dag. Og du kan føle deg sikker på at å ruse deg er det eneste rette.

Om du skal til utlandet eller ikke skal ikke jeg si noe på, men hva med ettervernet du har kommet inn i? Og ikke minst stabilitet i livet som er viktig nå. Veit det høres møkk kjedelig ut...

Tipper hjernen din kjører i ordentlig høygir nå, og det er nok ikke lett. Eneste jeg veit som kan hjelpe litt på det er å fylle tiden med noe. Har du f.eks ett instrument du kunne tenke deg å lære å spille på?

Kan være mye morsommere enn man tror når man ser noen spille, og man kan kose seg skikkelig når man har lært en del melodier så man bare kan plukke opp instrumentet og kjøre på. Bare ett forslag altså. Er jo ikke alle som har den samme musikkgleden. Noen ganger veit man ikke før man har prøvd.

Skulle ønske det var et forslag jeg hadde som jeg faktisk hadde visst at passa for deg. Men det veit du kanskje best selv.

Beklager det jeg sa om prototypen, kan godt hende du har gode jobbmuligheter innenfor ingeniør arbeid, og at dette prosjektet kan booste deg inn i arbeidslivet. Det finnes knapt muligheter til jobb med mindre du er glad i midlertidige ansettelser med skyhøye krav til arbeidsmengde uansett nå om dagen. Bare ikke bli kjepphøy om det går bra xD

Ellers må jeg bare si fortsett den gode sirkelen som ikke føles god ut i det hele tatt og lykke til!