View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Skriv eller ring til noen før du gjør det hvis du holder på å sprekke. Det er fort gjort å føle at man har "råd" til snarveier eller å "hygge seg litt" når man føler seg oppe og i kontroll igjen. Gratulerer med en resept, det skrev jeg i tråden en tid tilbake at du helt klart burde kvalifisere til, og tydeligvis var den vurderingen god. Var Sverre Eika inni bildet?
Vis hele sitatet...
Niks. Sverre kan vel ikke skrive ut sånt lenger, uansett.

Greien er at sentralstimulerende er veldig strengt nå, strengere enn benzoer såvidt jeg forstår. Så vanlig lege kan ikke skrive ut til meg, må være psykiater, og for første året må det være psykiater i spesialhelsetjenesten. Er helt uproporsjonalt og så absolutt en sak jeg har tenkt å ta videre ved senere anledning. Sentralstimulerende har så mye for seg for folk som meg, men man stiller i praksis akkurat like store krav til narkomane som vil medisineres med sentralstimulerende som man stiller til narkomane som vil kjøre bil. I shit you not. (Eneste forskjellen er at man må holde på i 2x så lang tid for å få lappen).

Jeg kommer sikkert til å ta meg en fest en gang i fremtiden i et annet liv. Men ikke nå.