View Single Post
Jeg har også fått merkelige søvnparalyser slash halusinasjoner i innsovingsfasen dagen etter å ha tatt MDMA i normale doser. Usikker på hvorfor. Veldig merkelig opplevelse. Når jeg holder på å sovne så beveger noen seg over dyna og knar i den og jeg hører stemmer - eller at døren åpner seg og noen går rundt i rommet. Det høres 100% virkelig ut. Så må jeg "dra" meg selv ut den merkelige paralysen (jeg sover ikke, men er tydeligvis noe sted litt våken tilstand og søvn da det krever litt "effort" å bryte gjennom paralysen og reise meg opp).

En kveld så skjedde dette hver gang jeg sovnet flere ganger på rad, så selv om jeg ble mindre redd etterhvert - og klarte å ligge der tross halusinasjonene (jeg begynte feks å utfordre meg til å bare bli liggende og se hvor langt hallusinasjonene kunne gå) så var det ikke veldig behagelig heller og jeg måtte til slutt gi opp og finne på noe annet et par timer før jeg la meg igjen. Tror jeg tok to pils. Det hjalp litt.

Jeg bruker ordet hallusinasjoner men det var for det meste helt virkelige lyder og sensasjoner av at noen beveger seg på sengen.

Av en eller annen grunn har dette ofte vært skjedd etter jeg har tatt MDMA (Jeg tar kun normale doser på 120 btw). Ikke alltid samme dag, av og til kvelden etterpå som blir den første ordentlige natten med søvn etter kanskje bare et par timer på øyet kvelden jeg rullet.