View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av Knekkmael Vis innlegg
Jeg har røyket av og på i mange år, og for meg tar det ca 5-7 dager. I denne perioden er jeg nok ikke tidenes feteste person å være med. jeg sliter med å sovne og våkner x antall ganger grunnet at jeg er sykt varm. Om du sliter veldig med innsovning kan det være en ide og prøve å skaffe melatonin, det har fungert bra på meg. Ville også prøvd å fylle dagene med ting/aktiviteter- Vær med venner, vær ute i det fine været, tren og gjør andre ting.

Dette klarer du fint!
Vis hele sitatet...
Jeg har gått på sovemedisiner i 4 år. De 3 første på quetiapin og det siste på remeron. Prøvde å slutte med de i januar, og de 4 første ukene var jævlig men da hadde jeg røyken og det hjalp meg masse. Jeg var selvfølgelig dum og starta igjen etter 2 mnd, når søvnen akkurat var blitt grei. Så ja, det med søvnen vet jeg blir en utfordring men det er jeg forbredt på!
Aldri slutta med røyk før fordi jeg starta først for 2 år siden (hadde aldri sansen for det før jeg plutselig fikk det). Men takk for tips! Spesielt det siste året nå har jeg nesten ikke vært noe ute med venner eller finni på ting generelt fordi jeg bare vil sitte hjemme med kjæresten og det er det jeg håper vil snu etterhvert..