Tråd: IV DMT
View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Så du tenker heller på om at om du får en kjip opplevelse så vil du assosiere dette med selve injiseringen og/eller sprøyter i seg selv?

Helt ærlig er vel et slikt scenario det siste du trenger å bekymre deg, det du derimot bør bekymre det for er om samboeren din klarer å holde deg fast når du er så borte at du er overbevist om at mekaniske alver voldtar deg med analprober før reptilene tar over, du kan muligens utagere såpass at du kan skade både deg og samboeren din.

Og jeg tuller ikke, ene deltageren i eksperimentet trodde oppriktig at to krokodiller sto på brystet hans slik at han ikke fikk puste mens han ble voldtatt:

DMT crocodile rape
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er rart at folk klarer å bevege på seg og til og med utagere på DMT. Ved høye nok doser blir jo kroppen paralysert, det er ihvertfall min erfaring.

Det var spennende lesing! Jeg tenker at opplevelsen skyldtes motstand fra deltagerens side. Det er når man utviser motstand på en høy dose at opplevelsen fort kan utarte seg på det viset. Jeg har også erfart at det går an å be entiteter om å ro ned hvis det som foregår begynner å uroe en. Det føles som de ikke kjenner dine grenser og bare pøser på med budskap av enorm kompleksitet som til tider føles usunn og direkte skadelig å ha for et lite menneske. Da det ble for mye for meg og jeg sa fra, så reagerte de med noe ala "åja! åja! beklager!" (ikke på norsk selvsagt) og strømmet kjærlighet og ro i min retning.

Jeg er nærmest overbevist om at DMT ikke kommer til å servere deg noe som kommer til å skade deg. Skaden kan komme hvis man trekker feile konklusjoner og ikke forsøker å integrere opplevelsen.