Tråd: IV DMT
View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kjipt Vis innlegg
Det er jo det de har gjort i de forskjellige eksperimentene som er utført, også en del mennesker (utenfor Norge vell og merke) som syns det er den beste inntaksmåten (selvfølgelig ikke vanlige DMT krystaller).
Du påstår at jeg er uvitende, men du har aldri hørt om det? Spesielt.
Har ikke hørt om noen som nødvendigvis har fått en negativ opplevelse på grunn inntaksmåten, men har heller ikke hørt om at noen med min type historikk har injisert det, derfor jeg prøvde meg her

Syns du leste veldig mye ut av spørsmålet mitt, med tanke på at jeg skrev så lite. Hvorvidt jeg burde begi meg ut på denne reisen er vell ikke noe du kan bedømme etter 4 setninger med lesning? Syns du virker litt kjapp til å dømme, noe å se på kanskje?
Vis hele sitatet...
Poenget er at intravenøs inntaksmetode innebærer mye mer risiko enn å røyke eller innta oralt (med MAO-hemmer). Første steg er at du har helt ren n,n-DMT: Altså krystaller som er løst opp i en injeksonsvæske.
Har du tilgang på slikt eller tenker du å blande sammen dette selv?
Bare i dette steget risikerer du å pådra deg en infeksjon.

Det er også mye lettere å feildosere med dødelig utfall da n,n,-DMT doseres milligram og rusen er så intens at du kan ende opp med å være totalt utilregnelig før du rekker å trekke nåla ut av armen og pådra deg fysiske skader av at du treffer noe når du faller pga manglende muskelkontroll.

Det er bare mange faktorer som gjør dette til en særdeles risikofylt plan når du ikke er i en klinisk setting slik som i eksperimentene til Rick Strassman: Der hadde de flere medisinske personell til stede, doseringen ble gitt via perifirert venekateter. I flere tilfeller måtte de fysisk holde pasienten ved å feste de til sengen med reimer fordi de begynte å slå rundt seg i panikk når stoffet begynte å virke.
Sist endret av Dodecha; 31. mai 2020 kl. 12:10.