View Single Post
Jeg svarer med et rungende "vet ikke helt"! Men jeg begynte å grine av å lese overskriften, så det er kanskje et signal, haha. Det er så mange som sliter med drøye ting her inne at det er litt overveldende av og til, men det er fint at de orker å skrive om det og får (i all hovedsak) omtenksomme svar.

Forstår godt at lockdown har vært tøft for mange, kan se for meg perioder i livet der det vil være direkte farlig. Ingen vet hvor mange som har hatt det sånn nå og hvilke konsekvenser det får på kort og lang sikt. Forhåpentligvis holder det seg mer åpent nå, og årstiden gjør det lettere å sosialisere utendørs. Håper det hjelper litt for deg også, Robhol. Så håper jeg du lander den dama, Equimanthorn, og oppdaterer oss etterpå Og ikke minst at den gentesten har ønsket resultat! Ser du absolutt ingenting nå, sånn at du ikke vet hva det er å se, liksom? Må være bra sykt å plutselig få en ny sans!

Oppfordrer alle, meg selv inkludert, å gå ut og stille noen dette spørsmålet i virkeligheten også.
Sist endret av *pi; 27. mai 2020 kl. 15:36.