View Single Post
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Musikkvideoen jeg filmet på bilkirkegården i Sverige er ute:

Seven Degrees Below - Wasteland
Jeg står for regi, filming og redigering.

Coverbildet til singelen er også tatt av meg:
http://www.musikkbloggen.no/wp-content/uploads/2013/11/Seven-Degrees-Below-Wasteland-650x650.jpg

Musikkvideoen er den jeg snakket om i innlegg 14 i denne tråden før produksjonen. Sjekk også ut sononyx sin stilfulle film fra stedet som ble filmet der før min.



Sitat av cold Z Vis innlegg
Den lappen der er et rasjoneringskort. Det var brukt under 2. verdenskrig for å få mat osv. Folk hadde kvote på hvor mye mel, sukker osv de kunne få. Oldemora mi har også det fortsatt. De er litt sjeldne.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe rasjoneringskort. Det var et kort fra sykehuskort med stempler for blant annet røntgen og tuberkulose-undersøkelser.

Sitat av AkerUE Vis innlegg
Thor: Vet du hvordan det er med flomfare i disse elvene?
Vis hele sitatet...
De elvene vi padlet på det bildet er fra noen av de største elvene i Oslo og de skal ikke ha noe plutselige oversvømmelser så lenge det ikke har vært kraftig nedbør. Den ene ene elven var tydelig koblet til noe kloakk som gjorde at det var umulig å komme seg lengre inn uten å brekke seg, så hvordan flomfaren er i forhold til det vet jeg ikke. Trodde ikke det var lovlig å la kloakken renne rett i Oslofjorden jeg, men det er nok snakk om overløp som først heller kloakken rett i fjorden hvis det er for mye regn og dritt.