View Single Post
Sitat av kaospiloten Vis innlegg
Nå må dere slappe av litt her da, har selv kjørt fra politiet ved flere annledninger og man tenker ikke klart når sånne ting skjer. Klart det beste er bare å stoppe og ta straffen for å kjøre uten førerkort men er ikke alltid sånn vi tenker.... Har kjørt fra de på crosser og da bare har jeg funnet en gangvei med bom eller kjørt inn i skogen, sakte og pent uten noen fare for andre eller meg. De gangene jeg har kjørt fra de med bil har det stort sett bare vært flax at ingen har blitt skadd og at jeg har sluppet unna, kommer ikke til å gjøre sånt igjen.......
Vis hele sitatet...
Man tenker ikke klart nei, men her handler det om å forebygge, noe TS også blottlegger seg for å prøve å gjøre. Godt å se at hans egen idioti har banket litt vett inn i skallen, til tross for at det ikke ser ut til å virke helt på deg...

Sitat av kaospiloten
Har kjørt fra de på crosser og da bare har jeg funnet en gangvei med bom eller kjørt inn i skogen, sakte og pent uten noen fare for andre eller meg.
Vis hele sitatet...
Les gjennom dette en gang til før du nok en gang prøver å påstå at dette ikke er fare for verken deg selv eller alle andre.