View Single Post
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Iphone 5, virker helt grei. Ser prikk lik ut den gamle. 1 rad ekstra apps. STOOOOOOORT arrangement at iphone 5 kommer ut, uansett hvor mye/lite som er nytt.

Nå er ikke jeg apple-hater, men jeg er applefanboy-hater. Det bare irriterer meg så utrolig at det ikke lenger er "telefonen min" men heller "iphonen min", eller ikke "pc'en min" men heller "Macen min". Og måten de tror alt apple kommer med er så utrolig revolusjonerende. Greit nok, apple har fine produkter som funker greit. Men jeg ler den dagen folk kommer og sier "windowsen min", eller "androiden min". Ikke misforstå, jeg vet at ingen går rundt og sier "iOS'en min" heller. Mac er en pc, er det ikke? Det er en computer? Og den er personlig? Måten fanboysa oppfører seg på gjør at alle andre hater apple. Akkurat som om de er så mye bedre som personer enn alle andre. Støtter microsoft pga alt det flotte Gates gjør. Og kommer til å fortsette med android!

Sorry for leifer, og at dette blir som alltid en krangletråd, sånn som alle iphone/apple tråder. Slenger meg på, og sier meninga mi. Applefanboys.. skjerp dere
Vis hele sitatet...
Hehe!
Ta en titt på denne; http://www.youtube.com/watch?v=rdIWK...&feature=share