View Single Post
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Hvorfor forskerene lyger er ikke verre en at de blir betalt av staten som har en større agenda.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor?
Jeg er oppriktig nysgjerrig. Hvilken motivasjon har disse illuminatibolsjeviksatanistfrimurerreptiljødene fra NWO egentlig for å skjule jordklodens riktige fasong for the sheeple?
En heller eksentrisk vaskedame forklarte meg en gang at den egentlige grunnen til at prinsesse Diana 'omkom i en bilulykke' var at hun hadde oppdaget at prins Charles og dronning Elizabeth II faktisk var utenomjordiske reptiler. Disse reptilene hadde i det skjulte tatt kontroll over jorden, og kvittet seg med de som visste for mye på nådeløst vis. Det er jo temmelig søkt, men hvis man aksepterer dette åndssvake romvesenpremisset, så gir det jo på en måte mening. Eller, for å ta en annen sinnsyk en - chemtrails. Hvis myndighetene ønsker en lydig og hjernevasket befolkning og det eksisterer kjemikalier som kan gi slik effekt hvis de sprayes ut fra fly så... kan jeg i alle fall se at noen tror på det. Det er selvsagt en del opplagte hull i forklaringsmodellen, men det er i alle fall en sammenheng mellom mål og virkemiddel.

Men her?
Hva har man egentlig å tjene på å lure folk til å tro at jorda har feil form? Hva er det man forsøker å oppnå? Med mindre de tror at agendaen bare er å trolle - og jeg har fortsatt til gode å se en god konspirasjonsteori som hevder at det er 4chan som styrer verden - så klarer jeg ikke for mitt bare liv å finne en god forklaring på hvorfor.

... Hm. Vet du, dersom det faktisk var trollene fra 4chan som styrte verden bak kulissene så er det veldig mye som plutselig gir mer mening. Brexit, Trump, Duterte...