View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Hvorfor antar du at vi ikke vil merke ubehaget før om hundre år? Har du noen som helst grunn til å tro det eller er det bare et komfortabelt tall? Du skjønner - ubehaget er her alt. Nå. Idag. Det har i grunn vært merkbart noen år. Ikke faens ille så klart! Hadde det vi opplever i dag vært bunnen, så kunne vi i grunn spretta sjampisen og gitt faen. Men det er en nedadgående trend. Hvert år blir problemene litt større, konsekvensene litt verre, spillerommet vårt litt mindre og arbeidet med å holde hjula i gang litt tyngre. Ikke så mye, men merkbart. Det du opplever om ti år er verre enn det du opplever i dag. Hvor ille er for ille for deg? Og ikke bare svar "hva enn som er tilfelle om hundre år" når du ikke aner hva det innebærer!
Vis hele sitatet...
Da spør jeg kanskje som den uvitende og "dumme" personen jeg er.

hva skal jeg være bekymret over, hva skal jeg være redd for?

I mine 35 år her på jorden så har jeg opplevd varme og ekstrem varme sommere, jeg har opplevd ekstremt kalde vintere og milde vintere. Vann, mat og ren luft har vi så det synger etter her i norge.
Vi panter og vi resirkulerer som bare rakkern her i norge.

Så nei, enten så er jeg "dum"/blåøyd/naiv eller så ser jeg virkelig ikke det styret vi har her i tråden.
Sist endret av VitoScaletta; 3. juli 2021 kl. 15:36.