View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fin tråd. Vurderer å starte en kur før sommeren, men er bekymret for den bivirkningen som gjør at man får mindre hår på hodet. Er det slik at av de oppførte stoffene som har lavest androgen effekt, også vil gi mindre/ingen hårtap? Jeg skjønner at det er andre variabler som gener inn i bildet, men feks turinabol har en 100:0 anabol/androgen ratio, er det synonymt med mindre hårtap?

Mitt spørsmål er egentlig; Hva er en grei førstegangskur med minst mulig økning av DHT nivåer?
Vis hele sitatet...
I grove trekk: ja. Som nevnt tidligere er her, er androgen ratio jeg oppgir i start innlegget, ofte målt i prostatavekst hos rotter. Når man snakker om prostatavekst snakker man ofte om påvirkning av DHT.
Synes dog 0 i androgen effekt på turinabol er litt misvisende fordi turinabol vil senke SHBG som vil gi mer fri-testosteron. Mer fri testosteron betyr mer testosteron tilgjengelig som kan konvertere til DHT.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mitt spørsmål er egentlig; Hva er en grei førstegangskur med minst mulig økning av DHT nivåer?
Vis hele sitatet...
Første gangs kur bør være kun testosteron.

Kur som gir mist konvertering til DHT vil være deca-only. Deca konverterer til DHN som er mildere en DHT. Du vil også senke kroppens eget nivå av testosteron betraktelig som vil gi mindre DHT konvertering av til eget testosteron. Testosteron er svært viktig for menn, så dette er ikke noe jeg vil anbefale av flere grunner.

Har dog noe tanker om tilnærminger ved stacking for hårtap, men da er vi langt ute brosience land og usikkert område.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei har ett spm som er passende her. Jeg har fått tilbud om deca og testo, fin pris, er 1 ml ampuller med deca på 100mg/ml om jeg ikke tar helt feil. Men disse er på møtkebrune ampuller, men når jeg søker på lab’en og roiden kommer det opp bare blanke ampuller. Hørt disse er kjøpt i Iran. Noen som vet hvordan jeg «kvalitetssikrer»?
Vis hele sitatet...
Aburaihan Co.Tehran?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

Er nå på ca 7-8uken med Testo C300. Trykker 2x 150-180mg i uken.
Har Nolvadex til å ta etter kuren som har planlagt total varighet på 10uker.

Men hvordan går jeg frem?
Hva er dosering av nolvadex etter endt kur (10uker på testo c)?
Når begynner jeg? Hvor mye Nolva tar jeg?
Hvor lenge bør jeg vente før jeg tar ny testo kur? Skal jeg ta nolva helt frem til ny kur starter?

Setter uendelig stor pris på all hjelp...
Vis hele sitatet...

Du er på 10 uker, venter 2 uker før pct. har pct 4uker. Ny blodprøve 2 uker etter pct.

Når du har denne blodprøven sammenligner du den med baseline(Blodprøven du tok før kur.)

Hvordan er verdiene?
Dette er relevant for svaret.

Ny kur før du er tilbake på baseline = usunn tilnærming, for så lenge du er på kur vil ikke kroppen din normalisere seg igjen. Sånn man kan ende opp med å havne på testo resten av livet, som er det samme som å ha ofret ballene sine til "boleguden"

Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Tbol uten testo? Nei.

Ingen kurer med kun orale som gir deg noe uten testo i bunnen. Noen sarms, gw og mk677 kan gi litt effekt uten bivirkninger
Vis hele sitatet...
Hørt om State Plan 14.25? Øst-tysklands statlige doping regime.

ca 10 000 atleter brukte doping og turinabol var deres drug of choice, men noen av disse brukte også testosteron i tillegg.

Tyskerne er glad i å loggføre og det at turinabol fungerer godt som prestasjonsfremmende middel er en av de best dokumenterte sakene innenfor doping verden.
Skal dog sies at ca 1000 fikk langvarige fysiske eller psykiske bivirkninger. (av disse flest jenter.)

Om du trenbro600 bruker trenbolone 600mg EW forstår jeg godt du tenker turinabol only ikke er særlig effektivt, men for den vanlige mannen i gata er så lite som 30mg turinabol nok til å gi resultater en normal rein atlet ikke ville kunne drømme om en gang.
Så klart mer effektivt sammen med testosteron da turinabol i tillegg til å ha egen effekt vil senke SHBG som gjør at mer av testosteronet vil bli tilgjengelig for å bygge muskler. Fri-testosteron verdi vil være høyere på samme dose testosteron med turina

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey, skal kjøre en kur med testo og deca eller tren. Litt usikker men lurer også på å kjøre noe winstrol samtidig men hvor mye og hvor lenge burde jeg ha det supplert? Tenkte 5-6 uker med 60 mg winstrol muligens
Vis hele sitatet...
Imot wintrol i utgangpunktet, men skal du først ha det med så gjør det på testo og deca framfor testo og tren. Tren + wintrol = STOR sjanse for kardiovaskulære bivirkninger som dårlig blodfettprofil, åreforkalkning, faenskap som kan forkorte livet.

5-6 uker 60mg ED er innenfor en normal tilnærming i "bolemiljøet" og det er noe de fleste synes er greit.
Sist endret av DrPerception; 25. april 2019 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.