View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Bra tiltak, på tide det kom en opplysende samletråd
Vis hele sitatet...
Takk.

Dette er et komplisert tema og det å bygge drømme kroppen samtidig som man holder helsa under kontroll er noe brukere alltid kan bli bedre på.

Min erfaring som tidligere del av dette miljøet er at dem som gjør sikkerhetstiltak er de som kommer lengst og får best slutt resultat.

Dette handler også mye om å ikke være grådig.

Det hersker en "jo mer jo bedre holdning i miljøet"
slik som ellers i samfunnet, men på dette området er det absolutt ikke sånn.

For mye kan bety dårligere resultater selv under kur og potensielle bivirkninger som kan stoppe videre bruk eller sette progresjon på vent.

Jeg har sett flere tilfeller av steroide bruk en jeg kan telle.

Jeg vet om personer som har kommer ut av langvarig bruk(åresvis) med helsa i god behold og vet personer i 20åra med hjertesvik etter noen få års bruk.

Har sett personer bruke 4uker og få bivirkninger å psykiske problemer knyttet til dem.


Jeg selv ble heroinist mye på grunn av steroider gjorde med meg.
Hadde på den tiden 5års lesing om tema før jeg startet, men likevel fikk jeg bivirkninger.

Jeg hadde en "det skjer ikke meg holdning"

På dette området er det definitivt bedre å tenke "Dette kan skje meg" forså fokusere på hvordan man skal forhindre det.

Til dere alle så tar jeg gjerne imot ønsker dersom det er ting dere vil jeg skal skrive mer om eller andre spørsmål jeg kanskje kan svare på.