View Single Post
Moro, jeg snakket faktisk med en godt bekjent for et par år siden som har jobbet lenge i Jernbaneverket om dette, han skulle ta det videre fordi det hørtes veldig interessant ut, men så skjedde det liksom ikke mer. Husker han giret meg opp veldig når han snakket om gamle stasjoner osv.

Fordelene ved det er kanskje ikke så mange, med tanke på at de som vil være med stort sett bare er med for å ta bilder og se på ting.

Vil dog tippe interessen for å arrangere det fra JBV sin side vil være større dersom man kanskje får med seg en journalist fra en av de litt større avisene som lager en utvidet reportasje om Jernbaneverket vårt i Norge, og hvordan det har vært og er i dag. De har jo fått en del negativ omtale de siste par årene. Eventuelt om man går sammen for å lage en nettside eller en mindre bok om dette

Går ihvertfall ikke ut ifra at JBV vil arrangere noe slikt uten å "få noe igjen for det", enten i form av positiv omtale i eventuelt sosiale medier eller media generelt

Kanskje litt skeptisk tankegang av meg, men JBV skal faktisk bruke tid og en ressurs eller to på dette.