View Single Post
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Utrolig hvor annerledes menn som kommer med en tråd som dette, blir møtt enn kvinner.

Dere som sier "skjerp deg"..

Dere hadde jeg straffet på aller hardeste måte om jeg kunne karaktersette dere eller påvirke deres skjebne.

Dere skulle straffes mest nådeløst og mest brutalt, for noen av dere er klasseforrrædere, andre av dere har opplevd nøyaktig det samme og fordømmer deres fortidige jeg full av selvforakt. Fordømmelse og kritikk når folk søker hjelp og forståelse er det aller verste man kan møte folk med. Andre igjen fordømmer på avstand uten å kjenne personen.

Aller mest gjør dere at menn fremstår som sosialt uintelligente og i evig konkurranse med å skulle posisjonere seg selv over andre menn når de sliter, og bagatellisere menns lidelse når de sliter. Dere er de verste, for dere stemmer med ordene deres på en mannskultur og en forståelse av menn som skader dem, som gjør at menn lar ting gå regelrett rett til helvete før de søker hjelp. For hva da? For å herme etter når pappa var streng med dere?

Og når menn først søker hjelp, så er en av de første følelsene dere vil at folk skal kjenne på at, at de er for dårlige, uansvarlige og jævlige. At de bare burde skjerpe seg.

Tror dere virkelig personer i situasjonen til OP ikke ønsker å skjerpe seg?

Fordømmelse er en av de første tingene dere møter dette med. Ingen straff er hard nok for dere i mine øyne, dere skulle vært torturert til dere skrikende innså hva slags eksempel dere setter for andre, og hvilket enormt skatepotensial som ligger i det eksemplet dere setter.

Dere gjør informasjon til støy, dere gjør mulighet til sløsing, tramper rundt i macho villrede uten å egengang ense det negative forbildet dere egentlig utgjør.

*Kvalm*
Sist endret av meaculpaUIO; 17. april 2020 kl. 14:26.