View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Så dere mener at det er leietagers skyld at leiligheten er full av mugg som åpenbart stammer fra hjørner som er fuktskada til de grader?
Det er viktig med renhold. Men det er ikke leietagers skyld at en leilighet har store muggproblemer. Ikke akkurat et rom jeg ville vært i lenge om gangen...

Jeg forstår også huseier, han eier jo et rom som ikke er egnet til utleie, men vil ikke ta ansvar og rette opp feil, og han vil heller ikke miste inntekten sin, og velger derfor å skylde på leietager. Litt som å skylde på legen for at man ikke har vært til helsesjekk og fornya førerkortet sitt. Da utleier får penger følger det faktisk også med ett ansvar.
Leietagers ansvar går mere på å holde leiligheten like hel, ikke motvirke en ræva konstruksjon som fårårsaker mugg.

Bra for deg at utleier motsier seg selv på mail. Marker motsigelsene i rødt og vis mailene til han.
Vis hele sitatet...
Jeg har IKKE sagt at det er leietagers feil. Les innlegget mitt en gang til. Jeg bare påpeker at det kunne vært oppdaget tidligere, ingenting annet.