View Single Post
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Jeg har søkt etter en fiske jobb i over 2 mnd. De ansetter kun bekjente virker det som?! Jeg har tilbydd meg kvart loss og ingen garanti for videre jobb vis ikke arbeidsgiver er fornøyd, likevel ikke fått noe jobb.

Offshore kan du bare GLEMME! Har du ikke fagbrev, erfaring, kurs og stor innsats vilje kan du glemme offshore. Offshore søker etter folk som kan klatre i gradene, uten grunn utdannelse kommer du ingen vei offshore, ikke idag.

Er lei folk som nevner offshore uten å vite hva det innebærer. "jobb offshore, det er mye penger der"

Det er mye penger der for en grunn...

Brukt mye tid nå på å komme meg offshore nå og det er VANSKELIG! Gå på skips forumet og sjekk der. MANGE folk der som søker etter jobb uten hell.

Jeg tilbyr 10K fra første lønn om noen skaffer meg jobb på en fiske båt!(ps skatte fritt)
Vis hele sitatet...
Derfor jeg sier "Ta deg et sikkerhetskurs og søk jobb som vasker". Jeg har nå 4 kamerater som arbeider som vaskere på oljerigg, 1 er tindevegleder, og de andre 3 har kun sikkerhetskurs og ikke planer om å "klatre i gradene". Kanskje hvis du prøver og få jobb som noe annet enn vasker er de kun interessert i de som vil klatre gradene, men som vasker ser jeg ikke helt hvor du har planlagt å klatre deg oppover.

De ansetter stort sett bare bekjente i denne typen yrker, noe som er rimelig forståelig, mtp hvor mye tid man skal tilbringe sammen. Noe jeg vet med sikkerhet er at liker de deg godt nok, får du deg jobb. Jeg fikk meg jobb som losser kun fordi jeg gjorde godt inntrykk da jeg møtte opp.