View Single Post
Hei rullgardin,

Jeg er imponert over hvor langt du har kommet. Sliter selv med preparater forskrevet av lege (opioder og benzodiazepiner). Jeg vil også gjerne klare å avslutte pillebruken på egen hånd, men har valgt nedtrapping. Det har jeg klart å gjennomføre tidligere, men var dum nok til å prøve et par mindre doser etter 8 måneder og straks var jeg i samme situasjon som før - så vær varsom for resten av livet.

Det ligger mye informativt stoff ute på nettet, mest engelskspråklig. Dessuten har Amazon en mengde bøker om å kvitte seg med avhengighetsskapende piller, bøker som kan lastes ned til et Kindle lesebrett - eller en Ipad med app for Kindle.

Velvelkjell skriver: " ta gjerne kontakt så kan jeg utveksle mine erfaringer både på godt og vondt, jeg unner ikke noen som helst det livet jeg til tider har hatt og har klart å delvis legge bak meg".

Personlig er jeg temmelig ensom med mine problemer og savner sårt kontakt med andre i samme eller lignende situasjon.

Jeg har opprettet en epostadresse kun til dette bruk: . All informasjon vil naturligvis bli behandlet konfidensielt.

Til slutt ønsker jeg deg Rullgardin og alle andre som sliter alt mulig godt videre i livet.