View Single Post
Jeg ville bare dele med dere noe som helst sikkert noen av dere allerede har kjennskap til,- Kratom!

Jeg har flere venner som har brukt dette mot abstinenser fra diverse opioider (fentanyl, oxycodone osv) og det tar virkelig visst ganske knekken på det. Når det kommer til oxycontin så varer vel abstinensene i 3-5 dager, og da er det som regel ikke noe fare for å få abstinenser av kratom hvis du bruker det som et substitutt i disse dagene.

Jeg mener å ha lest at det må til 7-14 dager med kratom for å få noe som helst form for abstinenser. Disse abstinensene skal by far ikke like ille som fentanyl eller oxy.

Til dere som er interessert i kratom som behandling for opi-WD; søk på nettet og les dere fram, se om det kan være noe for dere.

Det er veldig mange sider på nettet som selger dyr og dårlig kratom. Drar man til Amsterdam (blant annet) og tar sjansen på en detox der, er det bare å gå til en smartshop som ser litt "proff" ut, forklar at du har tenkt å kjøpe større mengder og ønsker kvantumsrabatt hvis han har det å tilby. Hvis ikke sier du at du bare skal ta en kikk rundt og at du helt sikkert kommer tilbake. noen steder selger kratom i 50g paknikker for rundt 40-45 euro, dette er stedene du vil kjøpe varene dine!

En venn av meg som brukte 2-3mg fentanyl i en måneds tid gjorde dette og merka ikke abstinensene noe særlig før dag 6, når han var tom for kratom.

Hvis dere tar sjansen på å bestille dette på nett er det på eget ansvar. Tolla vill mest sannsynelig bare kreve en resept og sende det tilbake hvis det blir stoppa. Kratom er et uregistrert legemiddel i Norge. PM meg hvis det skulle være noe mer, jeg kan ofte være litt treig på å svare bare så det er sagt!

Ha en flott dag dere!