View Single Post
Hei.

Jeg begynte på oxycontin for 3 måneder siden, pga en operasjon i hoft og skulderen.

Begynte med 10mg morgen og 10mg kveld. Etter noen uker måtte jeg selfølgelig trappe opp, og på slutten (desember) var det 40mg morgen og samme dose på kvelden.

Men det har seg da slik, at smertene mine forsvant rundt jul, men likevell putter jeg i meg oxycontin. Jeg har nå brukt desse smertestillende tablettene i 2 måneder pga rusen. Jeg ble forelsket i rusen med engang jeg fikk smaken på den.

Og nå sitter jeg her, og putter i meg alt i fra 100-130mg om dagen.. Med en gang jeg står opp føler jeg meg så dass og har vanvittig dårlig samvittighet ovenfor meg selv, men putter likevell i meg tablettene. Og da et jeg selfølgelig i topphumør! Har prøvd og slutte 3 ganger, og det er de jævligste abstinensene jeg noen gang har hatt! Jeg klarer rett og slett ikke fungere i hverdagen uten. Klarer ikke sove,spise og humøret er på bunn. Jævligste jeg har vært borti!

Nå for 4 uker siden prøvde jeg og trappe ned, uten og lykkes. Jeg har rett og slett blitt alt for glad i rusen. Aldri vært noe "narkoman", men nå føler jeg meg som en ekte narkis. Eneste jeg har drevet med før er hasj, men har sluttet. Det var forresten ikke noe stress og slutte med!

Så nå sitter jeg her, ruset på Oxycontin, hater det men samtidig elsker jeg det. Og klarer ikke trappe ned. Har blitt bitt av morfinrusen rett og slett. Om jeg ikke klarer dette selv, må jeg selfølgelig til legen og forklare situasjonen (noe som jeg helst ikke vil), men søker råd først og fremst

Takker på forhånd for alle svar!

Mvh fortvilet oxycontinmisbruker..