View Single Post
Selv om jeg har ett enklere og svakere ordforråd enn deg, så forstod jeg alt du sa.
Og det er enn sølvfølge at vi ikke kommer noen vei med dette, når jeg tror på Gud (ikke en vaffal btw) og du tror noe helt annet.
Jeg tror på noe større enn meg selv, som jeg ærlig ikke kan alt om. Og kan heller ikke forklare alt om, derfor jeg sier at jeg TROR på det.
Ser du ikke at for meg og andre folk som tror det samme, så har det absolutt ingenting å si om du sprenges i lufta, skytes i hodet eller endrer personlighet pga. en skade i hjernen eller lignende. Sjelen vår er slik Gud skapte oss, og slik forblir den uansett skader og endringer på vår fysiske kropp.
Jeg sier bare at det er det JEG tror, og jeg har ikke en forklaring på alt. Jeg hadde ikke trodd på en Gud som var så simpel at vi med vår fatte evne hadde forstått alt ved ham.

Jeg er heller ikke en som skal printe inn i hodet på deg eller neon andre at "slik er det!!"
Men jeg er en som forteller det jeg tror er rett, og jeg er ikke den eneste som tror det.