View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tenkt på en ting i mange år og får endelig mulighet til å si det nå! Det er så mange menn som saboterer for seg selv på dating og kjærestefronten fordi de ruser seg! Menn som bare har et fucka liv fordi de ruser seg men egentlig er dødsallrighte men det hjelper ikke for ingen vil være sammen med en som ruser seg! Med unntak hvis man ruser seg selv også men til og med da så blir man lei av en sånn relasjon liksom det går greit å røyke hasj som kjærester når man er 20 år men man vil ha mer ut av et forhold langsiktig og utvikle seg selv og ha en dyp emosjonell kontakt og kommunikasjon. Da blir de som er redde for å vise og snakke om følelser eller har issues de må ruse vekk ikke gode kjæreste emner! Jeg driter i at du kan lage mat hver dag og tror du er en god kjæreste for det er du ikke om du tar speed hver helg og piller hver uke. Jeg har vært på date med mange som ruser seg og møter de opp rusa på date mister jeg respekten!!da har ikke de respekt for meg! Klovn tenker jeg.... Det er søtt å være nervøs og tørre å vise seg sårbar.. .!
Fallhøyden er mye større om du må ta beroligende piller første date og et en annen versjon av deg for når skal du vise den ekte versjonen av deg da??? Det blir bare enda mer angst å ha solgt seg inn som en variant også plutselig må vise den andre varianten senere, daer det ennå mer stress og tanker om tenk om hun ikke liker den egentlige meg osvosvosv
Du må bare være deg selv så går det seg til etter noen minutter! Stillhet er ikke pinlig men avslappende og det er værre med noen som prater som en foss fordi de har tatt kokain for å være mer selvsikker eller ikke har noen meningsfull prat med fordi de har tatt benzo og gir faen! På en date vis deg selv og tørr å åpne deg og blottlegge deg! Emosjonelt distanserte personer er ikke kjæresteemner eller noen man gidder å bruke tid på å date....!