View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det så dårlig stelt med gutter i dag? Ruse seg på benzo og pulver og shit for å gå på date?! Herre jemini da får dama bare narkis inntrykk av deg og gidder hvertfall ikke møte deg igjen!
Det er normalt å være nervøs på date! Bryt isen med å si at du er litt nervøs og spør om dere skal gå å ta et glass vin og en matbit, det gir et mye bedre inntrykk. Trenger du trening så se Første Date programmene og øv mentalt!
Vis hele sitatet...
For menn generelt er sikkert ikke dette ett så stort problem, men desverre er det noen som har litt større problemer enn folk flest når det kommer til slike sosiale settinger.

Tar meg selv som ett eksempel her. Hadde du vært på date med meg for første gang så hadde du sett på meg som mye mer normal og mindre klein om jeg hadde medisiner meg forsiktig enn om jeg var helt nykter. Du hadde heller ikke sett at jeg var ruset, faktisk er det en mulighet for at du hadde trod jeg var ruset om jeg satt der nykter.

Du skal være litt forsiktig med å dømme andre du ikke vet hva har vært igjennom eller som du ikke har forståelse for hva de sliter med.
Sist endret av Alge; 18. juli 2021 kl. 07:10.