View Single Post
1 love
WouwseP's Avatar
Trådstarter
405
Sky: Du sa det som jeg egentlig ønsket å si, bare på en bedre måte, takk for det. Ble bare litt skuffa over det du skriver på slutten, men greit nok. Du burde lese alternative medier.

Nå kommer det fram flere og flere ting som tyder på at hele "pandemien" var planlagt. Bill Gates, Kineserne, EU og Erna er alle på samme lag tipper jeg. Høres ut som en konspirasjonsteori, men er ikke sikker lenger på om det er det? Dette er nødt til å handle om noe mer enn influensa, eller hva? Penger..........

På tide å kjempe for frihet nå, det er nok for lenge siden.

Vindaloo: Ja, jeg har masse utgifter her også, det er ikke poenget, dette handler om frihet og det er også en prinsippsak. Det var ingen som sa til meg at jeg måtte i karantene før jeg dro fra Norge sist gang!!!! Vaksinen kan de stappe opp en viss plass!

Tias: Håper du har rett, noe jeg tror.

Blåskimmelost: Har sett på det greiene der før det kom nye regler, jeg driver og leter etter smutthull i lovverket her Da jeg så på det greiene der sist så virka det som at det var mest "guidelines" (finner ikke noe norsk ord). Derfor jeg spør på freak om det er noen som har reist i det siste.

Steez Takk for masse bra info, nå ble jeg en del klokere tror jeg! Jeg er oppført på en adresse i Norge (nettopp meldt flytting), så da kan jeg vel være der da? Selvom det ikke er jeg som eier stedet, stemmer det? Det er ingen andre som bruker det som fast bolig.

Mulig jeg sender deg PM forresten. Kjipt å høre at det er samme greiene med mora di og, her har det blitt litt bedre etter hun begynte på medisiner men det er varierende fortsatt.