View Single Post
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Hydra Vis innlegg
Haha, merker at de to Tuborene jeg kveila etter forelesning fremdeles sitter i! Well spotted, og på kanten til flaut!

Kan dessverre ikke utdype så mye om doseringen gutta smattet i seg. Mr. Småkryp har vært inn og ut av psykiatrien som du nevner, men bor med en form for verge. Har mer eller mindre null form for kontakt.

Numero dos var dessverre ikke like heldig. Kom vel egentlig aldri helt frem hva han hadde puttet i kroppen, men LSD var bekreftet. For alt jeg vet kan det ha vært en blanding av ymse kjemikalier, men han hadde aldri puttet noen form for drugs i kroppen før syra. Var en merkelig sak.
Vis hele sitatet...
Uff da. Høres jo ut som noe kriminelt. Kondolerer forresten!

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Haha herre gud, det er Hvist mer fra din kant som gir meg assosiasjoner til meg selv som ung og utforskende (fortsatt utforskende da, bare ikke pur ung lengre). Sterk akademisk med planer om fet utdannelse, redd for Mamma (ikke redd for Mamma bokstavelig talt men på trips har jeg til den dag i dag en irrasjonell frykt for at hun bare skal buse inn der jeg bor), til det med at du følte deg svak osv, det faktum at du kutta ut folk som bare gav deg piss, betraktningene dine, gøy å lese det her ass! får meg til å smile og jeg håper du gjør bedre valg enn jeg gjorde, (jeg fikk meg en utdanning til slutt men tulla bort de første studieåra med altfor mye lek, fest og drugs) med din instilling som viker litt fra min så gjør du nok det, lykke til!

Uansett, det er mange måter å være bevandret innen psykedelika på og du har en sundt og reflektert syn på egen psykedelikabruk, og hvis du føler at dette var i drøyeste laget så følg instinktene dine. Men, det høres helt heftig drøyt ut for en som ikke har gjort det, men den eneste grunnen til at jeg selv gjør det er rett og slett at jeg vet jeg kommer helskinna ut på andre siden, men dette er bare for folk som vet hva de gjør og jeg anbefaler det ikke til noen, under noen omstendighet forutsett at de vet hva de begir seg ut på. Jeg ble ikke psykotisk og har aldri vært det men det gir opplevelser som er utenfor din fatteevne, min og selvom jeg har opplevd det, det kan jeg love deg. DMT er dog sammenlignbart med heroiske doser klassiske psykedelika men med mye kortere varighet, det regner jeg med du allerede vet. Derimot føler jeg en DMT-trip gir like mye som en klassisk sopp eller syretripp tross den korte varigheten, for tid spiller 0 og nada der ute. En helt utrolig opplevelse du bør glede deg til når du en gang får anledning og har tid og lyst.

Dette junkiekjøret vi begge har opplevd føler jeg at ligger i syra, i alle fall for meg. Selvom jeg har brukt det mye opp gjennom så er det det jeg har fått minst ut av, noen ganger, når den går tom for ting å vise meg ender jeg bare opp med å krangle med den og det blir så usaklig at jeg har sittet i panikk og fått skylda for jødeutryddelsen under 2. verdenskrig og sånt tull, da ender det bare med at jeg bryter ut i latter.



Men siden jeg ser mye av meg selv i deg så kan vi jo forsøksvis prøve å få bekrefta om du gjør det samme hvis du vil lese to rapporter jeg skrev her på bruket for en del år siden. Kanskje det bare er oppe i hodet mitt, men kanskje du skjønner hva jeg mener?

https://freak.no/forum/showthread.php?t=205656

https://freak.no/forum/showthread.php?t=211610
Vis hele sitatet...
Haha. Er vel en større påvirkningskraft og makt hos foreldre enn vi tenker! Vet selv at min far som er godt oppe i 50-årene fremdeles er redd for min bestemor! Og for noen tripreports! Kjenner meg veldig igjen i tankene på psykedelika og rundt dets mening. Fant nå også ut at du er blind. Er du delvis blind eller fullstendig blind? Så du noe som helst på psykedelika eller var det bare tankekjøret som virkelig satt seg? Jeg må si at det å være på psykedelika uten å kunne se noe som helst høres ut som det jævligste jeg kunne forestilt meg. Komplett derealisasjon. Hørtes dog utrolig spennende ut, og relaterer som sagt veldig på mange av utsagnene og følelsene. Denne junkiefølelsen man får på syre tror jeg det er en logisk forklaring på. Det varer alt for lenge. Man blir sliten og på mange måter skitten. Jeg opplevde dette på sopp da, så mulig argumentet er litt invalid. Hva var dosen på syretrippen du rapporterte? Du slår meg som en intellektuell type! Bruker du fortsatt samme måte for å skrive, eller har teknologien kommet enda et hakk?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
spørs på personen om jeg syns de er narkis eller ikke. folk som jakter suget er narkis, driver man og desperat spiser flere gram sopp of et helt ark LSD for å føle på noe så er man jo narkis. samme som at de som bare drar seg ei linje eller to med amfetamin på fest ikke er narkiser. jeg synes det er helt normalt for et menneske å ruse seg innimellom, lovlig eller ei, så er det bare krise om det blir for mye.

psykedelika er gambling, jeg tror helt på krypdyrene. kjenner en selv som fikk en knekk og nå er perspektivet feil, dvs. ganger blir lange og smale, høye bygninger lener seg over ham, rom blir mindre. psykedelika er rusmiddel, rusmidler kan gi psykiske problemer, psykedelika er ikke uskyldige greier, man kan lide ut livet av en uheldig trip.

selv nyter jeg psykedelika i små doser, tør ikke ta sjansen på en trip der jeg ikke føler jeg kan være rasjonell nok til å skjønne at jeg tripper, selv om jeg har hørt bra om det.
Vis hele sitatet...
Må si at du har et ganske bra poeng. Er stor forskjell på å jakte på en rus og å ville kose seg litt ekstra en gang iblant. Er interessert i dosene du selv bruker for å unngå å virkelig miste grepet?

Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Måtte bare kommentere denne.

Har gang på gang gått på en stor eller mindre smell dersom cannabis tilføyes for tidlig under bruk av større mengder sopp eller LSD. Det gjør fort at tankene går i spinn og man mister til en viss grad klarheten man kan få på psykedelika alene. Det går greit til mikrodoser, men aldri glem at cannabis er mildt psykedelisk så å blande to slike stoffer kan fort bli litt kluss. Ikke at det alltid fører til en badtrip, men har aldri opplevd det som noe spesielt givende hvis det brukes før eller under peak. Enten har jeg blitt så overveldet at jeg må legge meg ned, eller så har det gitt en slags uro jeg ikke klarer å bli kvitt med det første.

Det skal nevnes at bruk av cannabis enten på comedown eller ved mikrodoser av psykdelika har jeg aldri opplevd problemer, tvert i mot forlenger det comedown perioden og tar deg inn i en slags behagelig transe hvor du blir ekstremt avslappet og alt av stimuli er svært underholdene.
Vis hele sitatet...
Som du og Bær nevner, cannabis er generelt en dårlig idé. Min kompis som var på Molly landet naturligvis litt før meg ettersom at dette ble inntatt omtrent samtidig. Er en grunn til at man redoserer Molly utover kvelden, heh... Vi planla å røyke på comedownen, men jeg peaket vel fortsatt når han dro frem jointsa. Det så så koselig ut å sitte der ute og røyke, verdt å nevne så var dette uteområdet helt nydelig. Platting med bord, hengekøye, trær, noen merkelige gule sopp, utsikt til havet osv. Dermed joinet jo jeg selvfølgelig han i røykingen. Burde nok ventet i et par timer til, men lett å være etterpåklok. Er som sagt heller ingen stor cannabisrøyker. Er et par ganger i året, så toleransen var jo inteteksisterende. Dermed ble det for mye cannabis for tidlig. Prøver ikke å skylde på kompisen min altså, er 100% min egen feil, men dette var altså omstendighetene som førte til den litt kjipe slutten på dagen. La meg bare nevne at én time når man badtripper føles IKKE ut som én time. Disse timene føltes ut som minst 2 døgn ��

Sitat av Bær Vis innlegg
Uffda.

Som du fikk erfare er dette en dårlig idé, i det minste før trippen er tilnærmet ferdig (da kan det være en ganske god idé, for å få sove). Vi har alle vært der. I motsetning til mye annet blir ikke cannabis-paranoia noe bedre på psykedelika.

Jeg vil råde deg til å ikke fortsette eskalering av dose før du har tatt samme dose igjen uten problemer. Hjernen husker hvordan det er å ha en kjip psykedelisk opplevelse, dessverre kan dette gjøre det enklere å få en dårlig opplevelse senere, og det kan bli en god del verre enn å overbevise en selv om at man er junkie.

Opplevelsen din er på en måte svar på spørsmålet du stiller. Hardbarka normies vet ingenting om emnet, og tror LSD har samme skadeprofil som stimulanter, opiater. Du vet at dette er feil, men det gjør dessverre ikke mamma. Det var mamma og hennes meningsfellers syn på psykedelika som manifesterte seg i deg da du rullet på gresset.
Vis hele sitatet...
Cannabis er allerede nevnt og svart på, men som du nevner blir det planen. Vente en liten mnd for å unngå både toleranse og hppd, for så å ta en tilsvarende dose og mestre denne UTEN cannabisbruk. Noe som hjalp meg under trippen var en liste jeg hadde laget over ting jeg evt kom til å ha lyst på under trippen som min kompis kunne hjelpe med, eller generelle betryggende beskjeder. ''Dette går bra'' ''xxx passer på''. Neste gang får jeg skrive opp at jeg ikke er en junkie og be til de psykedeliske gudene om at det neste jeg overbeviser meg om på en trip ikke er verre enn å tenke at man er en junkie, heh... Har vel aldri diskutert noe særlig psykedelika med min mor, men disse sammenhengene du trekker har non litt mer enn bare et snev av sannhet i seg. Meget artige koblinger som antageligvis er korrekt. Takk skal dere ha alle sammen!
Sist endret av Dartrix; 7. oktober 2020 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.