View Single Post
Sitat av Aleneass Vis innlegg
Kos deg og hold deg innendørs, du er ikke i noen fare rent fysiskt av 70mg valium og noen øl. Til alle som har tenkt å si at dette er livsfarlig, spar dere. Selv om han hadde spist 25 stykker og drukket 5liter øl er det ikke snakk om fare for liv. Til slutt så skjønner jeg alle’s synpunkter her, kritikerne sine og ts sin. Men hva skal vi med et rusforum om folk jamt over blir hengt ut når dem spør etter benzo o.l. Og hvorfor spre falsk info som sjølvsate prøver med og indirekte si at 6 5mg valium kan være farlig for noen uten tolleranse.. Synes denne tråden viser godt poenget mitt, han spør etter og ha spist 3 valium om hvor mange han kan spise. Når først en sier 15mg kan være litt mye. Og en der etter påstår at 30mg kan være helsefarlig. Klart tar han ikke til seg hva dere sier når han opplever og ikke merke noe særlig etter og ha spist 15mg. Til opplysning så har ikke første gangs brukere av benzo lett for og forstå virkningen av benzo.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ingensteds, verken direkte eller indirekte, i innlegget mitt at 30mg diazepam er livsfarlig. Det jeg sier er at det er en ganske stor dosering for en person uten toleranse i kombinasjon med alkohol. Jeg advarer mot at det fort kan føre til én av to ting; drittsekk-oppførsel ypperste klasse eller at han sovner.

Hva av dette er det du mener er "falsk info"?