View Single Post
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Hva syns folket om Bell's Original?

Er slik en fattiglus at jeg ikke har fått smakt noen av de som anbefales gjennom tråden her. Bell's derimot har jeg smakt, og den var i mine øyne litt god. Har for øvrig smakt Jameson … den ble bare bedre når man var fullere, og det blir jo litt feil igjen.
Vis hele sitatet...
Helt ærlig må jeg si at jeg syntes den var kjedelig. Drikkbar, helt klart, men fortsatt ikke helt der.. Ligger i samme klasse som allt for mange andre lignende. Altså, hadde jeg fått en gratis hadde jeg ikke sagt nei:P Men, det er ikke det jeg kjøper først på polet.
Støtter selvfølgelig det økonomiske spørsmålet her. Og jeg mener at man skal få lov til å drikke hva man selv synes er godt, det være Cristal(oppskryt forresten), Martini Asti, lyst øl, mørkt øl+++ Så om du synes den er god er det kjempeflott for deg
Det er så klart kjipt at du må slenge på 150,- til i pris for å komme opp i typer jeg mener er gøy, men sånn er nå engang whisky-verdnen. Man jobber ikke med det uten grunn
Synes forresten Jameson blir god Irish Coffe, og veldig grei hvis man vil shotte Kan bli en litt annerledes Mint Julep også, om man er ute etter å fjerne noe av sødmen i forhold til det klassiske.