View Single Post
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Jeg står inne for hva jeg har sagt.

Dont hate the player. Hate the game.

At man skal stå som ett slags talerør for mental helse fordi man har vært så uheldig å dratt på seg en lidelse er veldig urimelig som mental helse alltid forsøker ved lengre innlegelser. Det er lov og gå videre som jeg foreslår ved og feks skylde på noe helt annet.

Ja greit så har jeg pisset på mental helsesystemet men ikke enkelt individer.

Tar konsekvensen av det og holder meg unna mentale helse systemet og freak som har så mange medlemmer i det systemet.

God bedring til alle i mentale helse systemet eller som med min radikale holdning mener så ønsker jeg dere heller god frihet forhåpentligvis en dag.

Om noen admin leser tråden slett gjerne min profil.
Vis hele sitatet...
Holdningen din er ikke radikal, den er kunnskapsløs. Psykiske lidelser er en så pass komplisert sak at det blir for håpløst å forsøke å forklare det i et foruminnlegg til en som allerede har bestemt seg for hva det "egentlig" er.

Kan du gi et eksempel på hvordan man kan fikse et psykisk lidelse ved å skylde på noe annet? La oss si at man har depresjon, så skal man, istedenfor å adressere det, skylde på Cushings sykdom som årsak og dermed forenkle problemet? For Cushings sykdom er lettere å forstå og behandle enn depresjon?