View Single Post
1) Jeg har lest tråden og som sagt så forstår jeg at folk ikke ønsker tråder som ikke interesserer dem. Men da kan de jo bare overse dem som mange andre poster som er totalt uinteressante. Det jeg stilte spørsmål ved var at det ikke var noen synlig regel mot å skrive slike poster. Personlig kan jeg ikke se noe reglemang eller merket skrift som viser til det. Alt jeg ser er poster som denne der folk syter. Gjør det bedre synlig.

For å sitere meg selv:
Hvis nFF ikke ønsker spørsmål ang. helse så kan de skrive det på en grei måte, som er bedre synlig. En godt markert undertekst eller lignende som viser at de ikke ønsker helsespørsmål. Hvis jeg har oversett akkurat dette så legger jeg meg flat.

Forøvrig så er nok kyssesyken en samfunnssykdom, men jeg har aldri sagt at det skal forandres bare pga. den. Selv om den faktisk passer inn under et emne.

2) Jeg har som deg vært på forumt lenge. Hvert allias brukes til hver sin ting. Jeg ser sammenhengen i tråden. Jeg har aldri sett et problem i helsepostene. Det å stille spørsmål ved direkte useriøse poster gjelder jo generelt, og ikke bare poster ang. helse.

3) Jeg stilte spørsmål. Dette er et emne som har preg av syting. Det skal være lov å si seg uenig og stille spørsmål ved det folk sier, også administratorer. Og ja det skal være lov å forvente noe av de som sitter med noe ansvar. En litt mer saklig og mindre kynisk formulering var det jeg ønsket.

4) At du lar deg provosere er jo ditt valg, siden du henger deg opp i dette ordet i stedet for setningens betydning. Relatert til punkt nr. 3, så sier jeg meg i hovedsak uenig i den åpnende posten under dette emnet.

Jeg må stille et annet og mer direkte spørsmål. Er det riktig å utestenge brukere fordi de stiller seg uenige i forhold til administratorer? Så lenge det er saklig relaterte argumenter ser jeg dette bare som konstruktivt.
Sist endret av Mr.Fister; 5. oktober 2008 kl. 10:46.