View Single Post
Kommentarer?

Etter at jeg leste om en dag i en politimanns liv er min tillit til etaten fornyet.

Svært mye av hverdagen vår handler om meningsløs ressursbruk for å holde min, sjefen og politikernes rygg fri
Vis hele sitatet...
Fordi en hjernevasket befolkning bryr seg lite om ryggen til en politikker enn så lenge fronten kan opprettholde illusjonen om kontroll. Kongeriket Norge er okkupert av en fremmed makt. Fienden har gjort samfunnets beskyttere til en beskaffen foræder av konstitusjonelle plikter.

Forstå dette hierarki:
http://hostingd.hotchyx.com/adult-image-hosting-01/9750pyramid_manipulation.jpg
Her ser du mytisk disinfo.
Tenk at pyramiden består av noen millioner biter data. Hver bit har en vekselvirkning på din persepsjon. Problemet ditt blir at du ikke kan få alt på en gang. Med en tom pyramide i ditt eget hode begynner jakten på fragmenterte biter av sammenhengende fiksjon. Du vil føle deg mer informert ettersom biter blir akkumulert. Fortsetter det slik blir du AVHENGIG av informasjon; en vanlig bivirkning er sosial retardasjon.

Eller..
Geografisk betinget: stoler på politiet her, men ikke overalt!
Politiet er det politiet gjør og noen velger laken fremfor papirarbeid.

Hvis..
intensjonen er å bygge opp Norge på kriminelle verdier så er jeg klar for dugnad.

Gir støtte..
Terroristen Heikki Eidsvoll Holmås gir vekk penger. Er det et politisk selvmord? Tenker på politiets evne til å holde ryggen fri. ^