View Single Post
Sitat av skepsis Vis innlegg
ble tatt for Hasj for 8 år siden, og hver gang jeg har møtt på noe politi blir jeg ransaket(har skjedd 5 ganger etter jeg ble tatt uten at de har funnet noe), har kanskje noe med skjegget å gjøre :P
Vis hele sitatet...
Hyggelig å høre at jeg ikke er eneste som blir plukka ut, høres ut som man kan ha grunnlaget for å kalle politiet generelt fordomsfulle. De største narkohuene jeg kjenner kler seg iallefall rimelig A4.. og de blir aldri plukket ut.

Ellers, takk til dere som har delt opplevelsene deres. Dette er tanker jeg ikke liker å ha, fordi det rokker litt grunnfjellet til overbevisningen om at Norge er et jævli bra land å bo i.

Sitat av wanna-b Vis innlegg
Med mindre du kan fortelle meg hva annet politiet drev med som var mindre viktig enn din sak, så har du ikke noe poeng. Du følte kanskje at saken din var viktigere enn hva enn ellers som skjedde i byen akkurat da. Dette er en veldig typisk beslutning å ta når man blander følelser inn i beslutninger som bør tas rasjonelt.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er ikke nødvendigvis beslutningen som er feil.. men måten det gjøres på.

Hvis operatøren sa "Beklager så mye, vi sendte nettopp ut en stor styrke mann til akljsadflkjsadlkfj.. og siste reserven må vi spare til nødstilfeller. Du virker som du klarer dette på egenhånd? " så hadde Klorofyll følt seg bedre.

Når typen er redd og bryskt får beskjed om at politiet ikke kommer på sånne småting, så nører de opp under en usikkerhetsfølelse som ikke er bra overhodet.. og når de i tillegg henlegger saken etter at typen har tilstått, så viser de veldig tydelig hvor absolutt lite de bryr seg om Klorofyll...

...og det er jo en skam på så mange nivåer, ikke minst for dem selv.. for jeg tror ikke jeg er eneste her som nå ville tenkt meg om to ganger før jeg sa noe til som helst politiet, imens meg for 10 år siden ville samarbeidet og svart på absolutt alle spørsmål de hadde.
Sist endret av DumDiDum; 26. november 2012 kl. 13:12.