View Single Post
Sitat av Klorofyll Vis innlegg
Jeg ringte politiet med en gang, fortalte hva som hadde skjedd, og at jeg var veldig redd. Dette var i 2tiden på en varm sommerfredag. Jeg fikk som svar at politiet hadde viktigere ting å ta seg av, så de ville ikke komme. Jeg forklarte at jeg var redd for hva annet mannen kunne finne på, men fikk beskjed at jeg måtte komme på mandag å anmelde saken.. Jeg kan ikke få meg til å forstå at politiet mener det ikke er viktig når en mann angriper andre mennesker med en hammer. [....]
I denne situasjonen så trodde jeg mannen ville skade oss, men det brydde ikke politiet seg om. Det hele endte med at mannen tilsto til politiet hva han hadde gjort, og politiet henla saken, og jeg må betale skadene selv.
Vis hele sitatet...
Med mindre du kan fortelle meg hva annet politiet drev med som var mindre viktig enn din sak, så har du ikke noe poeng. Du følte kanskje at saken din var viktigere enn hva enn ellers som skjedde i byen akkurat da. Dette er en veldig typisk beslutning å ta når man blander følelser inn i beslutninger som bør tas rasjonelt.