View Single Post
Kan jo slenge på mine opplevelser og, bare en positiv.

ble tatt for Hasj for 8 år siden, og hver gang jeg har møtt på noe politi blir jeg ransaket(har skjedd 5 ganger etter jeg ble tatt uten at de har funnet noe), har kanskje noe med skjegget å gjøre :P

Ble stoppet i Drammen når jeg var på vei til et LAN, politiet beskyldte meg da for å ha røyket hasj / stjålet utstyret jeg hadde baki og ha drukket alkohol (siden det lå en tom ølboks baki) ble også ransaket. virket som de ble litt furt når de ikke fant noe på meg

ble stoppet i hjembygda da jeg kjørte noen kompiser fra en fest. politidamen ba om vognkort og jeg ga henne det jeg hadde, hadde surra litt da å hadde Del 2 i bilen, politidama ble veldig snurt å sa i en uhyggelig tone "Se her, det står skal oppbevares hjemme(elns), Kan du ikke lese?" dette oppfattet jeg som frekkt og jeg klarer da ikke å ikke være frekk tilbake så svarte: "Jo, kan ikke du?".
dette utløste et nærmest raserianfall hos politidama, med "DU kan ikke ha en slik holdning, da kommer du til å få ALVORLIGE problemer senere i livet" osv osv osv, hjalp ikke at min drita kompis satt forran å holdt på å daue av latter dog :P

Skulle hente broren til en kompis en gang på ungdomsskolen, sto utenfor på parkeringa å ventet da en lærer kom bort å sa vi ikke kunne stå her å vente fordi vi var ungdommer elns, sa at vi skulle hente broren til kompisen min men ble bedt forlate området. så da kjørte vi bak gym-hallen å sto der. ca 5 min senere kom da politiet som mente bilen min ikke var rett registrert å jeg måtte bli med bort til stasjonen.. da vi kom bort så var det seff noe feil i systemet som de skylte på å fikk dra etter en halvtime ca. mistenker at de brukte dette for å få meg bort fra området som jeg hadde min fulle rett i å være på.

Dreiv og å Tagga når jeg var 16 ca (ja det var dumt, men adrenalin da!), husker når de kom hjem til meg med magliten i trynet mitt å dro frem papirene, var en helt absurd opplevelse, de maste konstant om at jeg hadde gjemt noen cans på loftet, jeg sa at jeg ikke hadde det, bare å gå opp å sjekke, men det ville de ikke "Så du har cans på loftet altså????" de "Gjennomsøkte" også pcen min, Dvs Sjekka mine dokumenter etter skisser :P bra de ikke sjekket D: xD

Eneste positive jeg har er når jeg var ansvarlig på en fest som søstra mi holdt, ble noe slosskamp, politiet kom å var ålreite (satt igjen med en WTF feeling etter dette :P)


ble mye tekst men følte for å dele