View Single Post
Skjønner godt hva du mener i innlegget ditt, og kan gjerne dele ei historie.

Har hatt et greit forhold til politiet, helt til en opplevelse en søndag da jeg var 15 år. Jeg gikk en tur ut i nabolaget mitt for å lufte meg, og la etterhvert merke til at en politibil "diskret" begynte å kjøre etter meg. Politibilen stoppet etterhvert og rulla ned ruta. En politimann stakk hodet ut og spurte hva jeg gjorde, hvor jeg hadde vært, hvorfor jeg var her og masse sånne spørsmål. Jeg svarte at jeg ganske enkelt var ute og lufta meg, hvilket jeg som sagt gjorde. Etter jeg hadde svart på dette begynte han å hisse seg noe enormt opp og begynte å rope ting som "JEG VEIT HVA DU DRIVER MED" "IKKE LAT SOM DU IKKE FORSTÅR!" og masse sånt. Jeg hadde aldri gjort noe kriminelt eller vært borti noe kriminelt mitt hele liv. Etter ti minutt der jeg nekta og han anklaga ga han seg, og mente han hadde forvekslet meg med noen andre fordi jeg hadde dreads eller noe sånt tull. Dette er jo bare en politimann, men det har nok gått litt utover mitt syn på politiet generelt, uten at det har vært bevisst.
Sist endret av ee221; 26. november 2012 kl. 09:10. Grunn: Glemte noe