View Single Post
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
De kan umulig ha hatt sex når det ikke nevnes NOE om dette i Skypesamtalene, spør du meg. Hvis de hadde hatt sex, ville det ikke vært et vesentlig tema i skype-samtalene/SMS?!
Vis hele sitatet...
Det er jeg absolutt ikke enig i. Når du vet du begår seksualforbrytelse med ett barn, så prøver du garantert å være veldig forsiktig med hvordan du uttrykker deg, og du tenker selvsagt at ting i værste fall kan bli lest av andre. Likevel er dette temmelig vanskelig å gjøre fullt ut, fordi du har den andre parten som ikke bryr seg om slik forsiktighet, og vil alltid utfordre deg til å kommunisere. Resultatet er at du klarer det til en viss grad, de fleste dager, å holde relativt ren og upåfallende dialog. Men noen dager utarter samtalen seg bare slik at det blir sexfiksert og du lar deg rive med, men du unngår likevel de mest direkte utsagn. Så det gjenstår ett sammensurium av halv-grovheter og hentydninger.

Mange snakker grovt om sex med partnere på nettet, men mange gjør det også ikke. Og i en slik situasjon synes jeg det er helt unaturlig å tro Øygard ville lagt opp til en sjargong som inkluderte seksuelle detaljer om hva de har eller vil gjøre. Han har vel litt mer enn 30 IQ.