View Single Post
Først ble jeg irritert. For jeg synes ikke at noen skal spøke med å ta livet sitt, da blir jeg fly forbanna.

Så ser jeg at han faktisk gjorde det, så viste en fyr meg filmen (uten at jeg visste hva det var på forhånd), og når jeg så det, så tror jeg faenma jeg skulle slå ihjel noe(n?). Ikke nok med at han faktisk gjorde det, men at folk oppfordret han, det gjorde meg så forbanna, at om jeg hadde møtt dem, så hadde vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.
Han var autist, men det andre forumbrukere gjorde, var faenma et mord i mine øyne. Jeg reagerer egentlig på alt som har med henging å gjøre, om folk sier "Gå å heng deg!" så jeg hører det når jeg er ute, så går jeg bort og spør "Hva faen er det du sier det for? Hva om h*n fakta gjorde det? Har du brukt hode ditt litt i det hele tatt, eller hva faen er problemet ditt?!" Ingen har sagt det til meg enda, og takk for det, for da tror jeg at jeg hadde slått dem noe så kraftig, av et raseri og depresjonsanfall.

Grunnen til dette, er fordi broren min hang seg, og han var en normal person. (Altså ingen sykdom osv, han hadde bra i alle andres øyne.) Og derfor så reagerer jeg noe så inni helvette på all denne driten. Greit nok, jeg var der selv, jeg holdt på å ta mitt liv en gang også (ikke ved å henge meg though), men jeg stoppet da jeg tenkte at foreldrene mine og alle rundt meg som har gjort meg godt ikke fortjente det, at ikke måtte gi opp, for livet mitt ble bedre etter en liten stund sikkert. Og ja, det ble bedre og bedre, men når det var på mer eller mindre sitt beste, så valgte som sagt broren min å ende sitt. 3 dager før min bursdag, og ALT gikk ned. Mine fine stunder ble revet istykker, og depresjoner stelte seg i kø. Hva tror du jeg tenkte? "Ikke faen om jeg skal gjøre det samme." for da så jeg virkelig hva som hadde skjedd om jeg hadde gjort det.

Folk sier "Det er så jævlig egoistisk" og "Da er man feig!". Men folk har en tendens til å ta den letteste utveien, uten å ha faktisk sett over andre alternativer. Jeg vil da gi ut dette utsagnet: "Suicide is a permanent solution to a temporarly problem."

Jeg skrev ikke denne posten for å få ris / ros, eller "aww stakkar deg", men for å få folk til å innse; det finnes alltid en utvei! Ikke gjør samme tabbe som andre folk.

Kim.

EDIT: Og for all del, hvil i fred !
Sist endret av Bruskork1; 16. oktober 2010 kl. 23:51.